تبلیغات
رپرتاژ آگهی

خرید بک لینک و رپورتاژ؛ مار سمی یا پادزهر سئو؟

تبلیغات
4.3
(3)

این روز ها در حوزه کسب و کار اینترنتی و آنلاین به وفور شاهد افرادی هستیم که تمام تعریفشان از سئوی موفق در مفهوم لینک سازی و خرید لینک خلاصه می شود. این افراد معمولا به دو دسته تقسیم می شوند. عده ای اعتقاد راسخ به خرید بک لینک ها دارند گروه دیگر لینک سازی از طریق خرید رپورتاژ را ترجیح می دهند.

نکته قابل توجه این است که همه ما می دانیم که یکی از مهمترین فاکتورهای گوگل برای تعیین جایگاه سایت در نتایج جستجو، کیفیت لینک های دریافتی است و نه صرفا تعداد آن. حال سوال اساسی آن است که “آیا خرید بک لینک و رپورتاز از پایه و اساس غلط است یا استثنا هم دارد؟” در ادامه به بررسی کامل ترین پاسخ برای این سوال خواهیم پرداخت.

کیفیت لینک های دریافتی مهم است

با خرید بک لینک صعود و سقوط را تجربه خواهید کرد!

تقریبا تمام فعالان در حوزه سئو می دانند که خرید بک لینک از نگاه گوگل یک امر شکست خورده است. اما از طرفی نمی توان منکر تاثیر بسیار خوب بک لینک از یک سایت معتبر با پیج رنک بالا شد! به همین دلیل در سال های اخیر افراد زیادی ترغیب به بهبود سئوی سایت خود از طریق بک لینک شده اند.

اما گوگل آرام نمی نشیند. در واقع آپدیت های جدید گوگل به نحوی است که ربات ها از طریق کلماتی که در اطراف یک لینک قرار دارند متوجه موضوع سایت می شوند.

برای خرید بک لینک مفید باید به سراغ سایت هایی مرتبط با حوزه کاری خودتان بروید. یعنی استفاده از بک لینک ها تنها زمانی می تواند به نفع سایت شما باشد که خرید بک لینک از سایت های معتبر و مرتبط با زمینه کاری شما باشد. در غیر این صورت این ترفند کلاه سیاه توسط گوگل شناسایی و جریمه می شود.

در فرآیند خرید بک لینک ها بحث داغی در مورد تهیه لینک های خارجی و رایگان وجود دارد که عدم توجه به آن ها عوارض متفاوتی را ایجاد می کند که گاهی جبران چنین خطاهایی، غیرممکن می شود. از این رو پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با تمام اطلاعات مربوط به این زمینه به صفحه خرید بک لینک مراجعه کنید و جامع ترین اطلاعات در مورد تاثیر انواع بک لینک ها را بخوانید، سپس اقدام کنید. اما درمورد رپورتاژ چطور؟ آیا قوانین خرید رپورتاژ هم مانند بک لینک است؟

تاثیر رپرتاژ بر سئو

خرید رپورتاژ چقدر می تواند در بهبود سئو موثر واقع شود؟

استفاده از رپورتاژ آگهی با بک لینک متفاوت است. در خرید رپورتاژ آگهی شما یک مقاله از خودتان را با هدف معرفی یک محصول یا لینک سازی جهت بهبود وضعیت سئو در سایت دیگری منتشر می کنید. ضمن آنکه رپورتاژ تقریبا یک لینک دائمی و ماندگار است اما در تبلیغات متنی و بک لینک باید ماهانه هزینه ای برای تمدید لینک پرداخت کنید. در ظاهر خرید رپورتاژ آگهی بسیار ساده و کابردی است اما باید از استاندارهای خرید رپورتاژ به خوبی باخبر باشید.

آیا سایت ما نیازمند خرید رپورتاژ آگهی است؟

شاید مهم ترین نکته که باید هنگام خرید رپورتاژ باید به آن توجه کنیم همین موضوع باشد. در واقع خرید رپورتاژ مانند یک دوپینگ برای ورزشکارانی می ماند که بر سر جایگاه اول تا سوم رقابت می کنند. بدیهی است که این امر تاثیر چندانی روی یک شرکت کننده معمولی ندارد. پس اگر هدفتان از خرید رپورتاژ آگهی، رشد بیشتر در زمینه های ذکر شده است، باید ابتدا سایتتان را به وضعیت نسبتا خوبی برسانید سپس برای خرید رپورتاژ آگهی اقدام کنید.

نکات کلیدی برای خرید رپورتاژ آگهی که باید رعایت کنید

یکی از سوال های رایج در مورد خرید بک لینک های دائمی این است که “از چه سایتی باید رپورتاژ بخریم؟“. باوجود اینکه در فضای وب فارسی، سایت های زیادی برای پذیرش رپورتاژ وجود ندارد اما تا جای ممکن بهتر است وب سایت های مرتبط با محتوای خود را انتخاب کنید.

نکات کلیدی برای خرید رپورتاژ آگهی

  • تا جایی که می توانید از محتوای تکراری پرهیز کنید.

شانس گرفتن جایگاه برای متون تکراری در گوکل بسیار پایین است. علاوه بر کیفیت متن تعداد لینک ها از اهمیت بالایی برخوردارند. سعی کنید بیش از 5 لینک در متن رپورتاژ قرار ندهید تا ارزش صفحاتی که به آن ها لینک داده اید حفظ شود.

  • لینک های تکراری را فراموش کنید!

هنگام لینک سازی به این نکته توجه کنید که به هر صفحه تنها توسط یک واژه کلیدی و یک بار لینک بدهید. به عنوان مثال اگر به صفحه اصلی سه بار با سه کلید واژه مختلف لینک بدهید، گوگل تنها یکی از آن ها را انتخاب کرده و باقی لینک ها سوخت می شوند.

تا به اینجا متوجه شدیم که چه رپورتاژهایی می توانند برای سایت ما مفید باشند. اما در مورد متن رپورتاژ چطور؟

استانداردهای متن رپورتاژ آگهی همان تیر آخری است که می تواند نتیجه دوپینگ شما را چند برابر کند. به همین دلیل توصیه می کنیم، برای آشنایی کامل با روش رپورتاژ نویسی و استانداردهای آن کافیست صفحه خرید رپورتاژ در سایت وبسیما را مطالعه کنید.

برای بهبود وضعیت سایت رپرتاژ تهیه کنیم یا بک لینک؟

رپورتاژ آگهی یا بک لینک؟ کدام یک سایت ما را زنده می کند؟

اگر بخواهیم به زبان ساده تر توضیح بدهیم باید بگوییم که خرید لینک های خارجی از نوع بک لینک و رپورتاژ مانند بازیکنان تازه نفسی هستند که روی نیمکت ذخیره اند. هر کدام از در بخشی ضعف دارند و به تنهایی تیم را پیروز میدان نمی کنند.

آن ها تمام ویژگی های یک بازیکن نیمکت نشین را دارند؛ اما باید در کنار بازیکنان اصلی تیم که همان تکنیک های سئو طبیعی و لینک سازی داخلی هستند، بازی کنند. اگر به موقع و در جای درست از آن ها استفاده شود، می توانند به موفقیت های پایدار تیم کمک کنند.

با خواندن این موارد شاید ناامید شده باشید و تصور کنید هیچ راه امنی برای بهبود سئوی سایت شما وجود نداشته باشد. اما فراموش نکنید که همیشه سئو داخلی سایت و استفاده از روش های طبیعی و به روز شده، همان بازیکنان ترکیب اصلی تیم هستند.

یکی از بهترین و امن ترین راه های بهبود سئو، ساخت صحیح لینک سازی داخلی است. شما می توانید با شرکت در دوره های تکنیکی آموزش لینک سازی داخلی در آکادمی وبسیما، ساده تر از تصورتان به هدفی که دارید برسید.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آکادمی وبسیما به آدرس websima.academy مراجعه کنید یا عبارت هایی مانند “دوره سئو” و “آموزش سئو” را در گوگل جستجو کنید.

این مطلب تبلیغاتی بوده و مجله اون با مَن مسئولیتی در قبال آن ندارد.

چقدر این محتوای آموزشی برایتان مفید بود؟

از راست به چپ (سمتِ راست 1 ستاره، سمتِ چپ 5 ستاره)

میانگین 4.3 / 5. امتیاز شما ثبت شد: 3

اولین نفری باشید که بازخوردتان را ثبت می‌کنید

تبلیغات

محمد انوری

مرتب باید ساخت. گاهی یک محصول، گاهی یک اثر هنری و گاهی لبخندی شیرین بر لبانِ دیگری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا